نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن شناسایی و تبیین فرهنگ برنامه درسی بر اساس تفسیر تسنیم [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 29-55]
  • آذریون، پریسا بررسی تطبیقی دیدگاه معرفت‌شناسی و رویکرد تربیت دینی آلوین پلانتینگا و علامه طباطبایی [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 131-152]

ا

  • احمدی، ساره شناسایی و تبیین فرهنگ برنامه درسی بر اساس تفسیر تسنیم [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 29-55]
  • احمدی سعدی، عباس بررسی امکان تأسیس فلسفة تعلیم و تربیت صدرایی [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 115-130]
  • ادیب منش، مرزبان بررسی توان اجرایی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه مدیران و استادان [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 101-134]
  • ایرانمنش، فاطمه طبیعت شناسی سعدی و دلالتهای آن در اهداف تربیت عقلانی [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 135-157]
  • اکرمی، سید کاظم بنیانهای رشد آدمی بر مبنای سخنان امام علی علیه السلام [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 91-114]
  • امیری، میترا اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری در مأموریتهای تربیتی سپاه [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 31-52]
  • امیری خراسانی، احمد طبیعت شناسی سعدی و دلالتهای آن در اهداف تربیت عقلانی [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 135-157]

ب

  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی بررسی مفهوم، اصول و روشهای تربیت عاطفی از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 11-43]
  • بهشتی، سعید تبیین دیدگاه معرفت شناسی علامه طباطبایی(ره) و دلالتهای آن در محتوا و روشهای تربیتی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 9-27]
  • بهشتی، سعید بنیانهای رشد آدمی بر مبنای سخنان امام علی علیه السلام [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 91-114]

پ

  • پارسانیا، حمید شناسایی و تبیین فرهنگ برنامه درسی بر اساس تفسیر تسنیم [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 29-55]

ج

  • جباری، کامران تعلیم و تربیت اخلاقی از دیدگاه ابن سینا و هربارت [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 5-28]

ح

  • حیدری، محمدحسین معلمِ الهام بخش جستجویی در سلوک و منش چهار معلم برجسته‏ ایران در دوره‏ معاصر [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 57-77]

خ

  • خاری آرانی، مجید بررسی و نقد اندیشه های فلسفی ـ تربیتی علی محمد کاردان [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 101-121]
  • خوشخویی، منصور بررسی تطبیقی دیدگاه معرفت‌شناسی و رویکرد تربیت دینی آلوین پلانتینگا و علامه طباطبایی [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 131-152]

ر

  • رستمی مسنی، کورش بررسی تأثیر راهبردهای حل مسئله بر رشد شاخصهای تربیت دینی از دیدگاه معلمان [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 45-68]
  • رشیدی، شیرین تبیین دیدگاه معرفت شناسی علامه طباطبایی(ره) و دلالتهای آن در محتوا و روشهای تربیتی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 9-27]
  • رمضانی، فاطمه معلمِ الهام بخش جستجویی در سلوک و منش چهار معلم برجسته‏ ایران در دوره‏ معاصر [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 57-77]

ز

  • زینلی، فاطمه بررسی مفهوم، اصول و روشهای تربیت عاطفی از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 11-43]

س

  • سید طباطبایی، سید مهدی الگوی استخراج نظام مسائل آموزش و پرورش کشور مبتنی بر بیانات حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله‌تعالی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 95-131]
  • سیفی، محمد جایگاه تفکر انتقادی در تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر سند برنامه درسی ملی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 133-151]
  • سلحشوری، احمد بررسی تطبیقی دیدگاه معرفت‌شناسی و رویکرد تربیت دینی آلوین پلانتینگا و علامه طباطبایی [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 131-152]
  • سلمانی، عباسعلی شایستگی‌های مربی در زمینۀ تعلیم و تربیت با رویکرد جهادی [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 5-30]

ش

  • شهریاری نیسیانی، شهناز بررسی مفهوم، اصول و روشهای تربیت عاطفی از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 11-43]

ص

  • صالحی، اکبر تبیین دیدگاه معرفت شناسی علامه طباطبایی(ره) و دلالتهای آن در محتوا و روشهای تربیتی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 9-27]
  • صالحی، کیوان فرایند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دید قرآن کریم [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 79-100]
  • صالحی، نازیلا تبیین رشد انسان بر اساس صورتبندی پیوستار مفهوم شناختی تعقل [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 29-64]
  • صفوی، علیرضا بنیانهای رشد آدمی بر مبنای سخنان امام علی علیه السلام [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 91-114]
  • صمدی، معصومه بنیانهای رشد آدمی بر مبنای سخنان امام علی علیه السلام [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 91-114]

ع

  • عالم گردخطبه سرا، گلناز تعلیم و تربیت اخلاقی از دیدگاه ابن سینا و هربارت [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 5-28]
  • عباسپور، عباس شناسایی و تبیین فرهنگ برنامه درسی بر اساس تفسیر تسنیم [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 29-55]
  • عبداللهی، محمدعلی نگاهی اصلاحی به برنامه فلسفه برای کودکان در بستر حکمت متعالیه [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 153-183]
  • عزیزی محمودآباد، مهران بررسی تأثیر راهبردهای حل مسئله بر رشد شاخصهای تربیت دینی از دیدگاه معلمان [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 45-68]
  • عسکرپور، زهرا محیط‌های تربیتی اثرگذار در دوران کودکی با نگاهی بر دیدگاه صفایی حائری [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 73-99]
  • علیپور، میکائیل بررسی جایگاه عناصر برنامه درسی در دیدگاه پست مدرن و نقد آن از دیدگاه مبانی تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 69-90]
  • علم الهدی، جمیله تبیین رشد انسان بر اساس صورتبندی پیوستار مفهوم شناختی تعقل [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 29-64]
  • علوی، سید حمیدرضا طبیعت شناسی سعدی و دلالتهای آن در اهداف تربیت عقلانی [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 135-157]

غ

ف

  • فریدونی، سینا الگوی استخراج نظام مسائل آموزش و پرورش کشور مبتنی بر بیانات حضرت امام خامنه‌ای حفظه‌الله‌تعالی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 95-131]

ق

  • قلندری، زهرا واکاوی روش‌شناسی دیدگاه فلسفه شیخ اشراق و تبیین دلالتهای آن برای برنامه درسی [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 53-72]

ک

  • کریمی، روح الله اخلاق ناصری و نسبت آن با اخلاق نیکوماخوس در تربیت اخلاقی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 65-93]
  • کریمیان، حسین جایگاه تفکر انتقادی در تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر سند برنامه درسی ملی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 133-151]
  • کشاورز، سوسن تبیین دیدگاه معرفت شناسی علامه طباطبایی(ره) و دلالتهای آن در محتوا و روشهای تربیتی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 9-27]

گ

  • گلستانی، سیدهاشم واکاوی روش‌شناسی دیدگاه فلسفه شیخ اشراق و تبیین دلالتهای آن برای برنامه درسی [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 53-72]

ل

  • لیاقتدار، محمد جواد بررسی توان اجرایی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه مدیران و استادان [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 101-134]

م

  • محمدیاری، قاسم تعلیم و تربیت اخلاقی از دیدگاه ابن سینا و هربارت [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 5-28]
  • محمدزاده، زینب فرایند ارزشیابی پیشرفت تحصیلی از دید قرآن کریم [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 79-100]
  • میرزا محمدی، محمد حسن بررسی و نقد اندیشه های فلسفی ـ تربیتی علی محمد کاردان [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 101-121]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم بررسی تأثیر راهبردهای حل مسئله بر رشد شاخصهای تربیت دینی از دیدگاه معلمان [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 45-68]
  • مصباحی جمشید، پرستو نگاهی اصلاحی به برنامه فلسفه برای کودکان در بستر حکمت متعالیه [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 153-183]
  • ملکی، حسن بررسی جایگاه عناصر برنامه درسی در دیدگاه پست مدرن و نقد آن از دیدگاه مبانی تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 69-90]
  • ملکی، حسن شناسایی و تبیین فرهنگ برنامه درسی بر اساس تفسیر تسنیم [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 29-55]
  • منصورپور، عظیمه تبیین رشد انسان بر اساس صورتبندی پیوستار مفهوم شناختی تعقل [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 29-64]

ن

  • ناطقی، فائزه جایگاه تفکر انتقادی در تعلیم و تربیت اسلامی مبتنی بر سند برنامه درسی ملی [دوره 25، شماره 34، 1396، صفحه 133-151]
  • نجفی، محمد بررسی مفهوم، اصول و روشهای تربیت عاطفی از دیدگاه علامه طباطبایی(ره) [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 11-43]
  • ندایی، هاشم اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری در مأموریتهای تربیتی سپاه [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 31-52]
  • نصراصفهانی، احمد رضا بررسی توان اجرایی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه مدیران و استادان [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 101-134]
  • نصرت پناه، سیاوش اصول تعلیم و تربیت از دیدگاه مقام معظم رهبری در مأموریتهای تربیتی سپاه [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 31-52]
  • نورورزی، رضاعلی محیط‌های تربیتی اثرگذار در دوران کودکی با نگاهی بر دیدگاه صفایی حائری [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 73-99]
  • نوروزی، رضاعلی واکاوی روش‌شناسی دیدگاه فلسفه شیخ اشراق و تبیین دلالتهای آن برای برنامه درسی [دوره 25، شماره 36، 1396، صفحه 53-72]
  • نوروزی، رضاعلی معلمِ الهام بخش جستجویی در سلوک و منش چهار معلم برجسته‏ ایران در دوره‏ معاصر [دوره 25، شماره 37، 1396، صفحه 57-77]

و

  • وفائی، رضا بررسی جایگاه عناصر برنامه درسی در دیدگاه پست مدرن و نقد آن از دیدگاه مبانی تعلیم و تربیت اسلامی [دوره 25، شماره 35، 1396، صفحه 69-90]